Sander Vallestad og Linda Fjell vant Klubbmesterskapet 2021

Klubbmesterskapet 2021 vart avvikla i helga i eit aldeles nydelig vær! Kontrasten til fjoråret med regn og oversvømmingar kunne ikkje ha vore større!

Årets klubbmester på herresida vart junioren Sander Vallestad med den gamle ringreven Frode Kausland på 2. plass, tre slag bak og Even Sævold Røsæther på 3. plass eitt slag bak der igjen.

Årets klubbmester for damer, og klubbmester for 6. året på rad, vart evigunge Linda Fjell! Ungdommane pustar ho i nakken, men ho klarar framleis å holde stand! På 2. plass kom junioren Julie Ulvenes Kleppe tre slag bak og på 3. plass kom Merethe Landro Woldseth.

Turneringsledar Rikard Stokkke ønsker å takke alle involverte med god innsats! I tillegg vil han takke Olaug som har stått på i klubbhuset heile helga og har lagt ned ein formidabel innsats der! Òg ein stor takk til banemannskapet med Ole Kristian i spissen som hadde satt opp ein spennande og til tider utfordrande bane! Til slutt ein takk til forecaddiene som stilte opp på hull 4 og 5 og hjalp til slik at sikkerheten vart godt ivaretatt.

Resultatliste herrer.

Resultatliste damer.