Regional Junior Tour på Fana GK

I helgen stilte 9 av våre juniorer til Regional Junior Tour på Fana Golfklubb. Med litt vekslende vær til tider var det mye bra spill fra alle Sotra spillerene.

Kjempe innsatts av Mathilde Sandvik med en herlig 1. plass i klassen Mixed 16-19år men en score på -6! Det skal også nevnes av hun har vunnet begge de andre Regional Junior Tourene hun har deltatt i år på Herdla GK og Bergen GK.

I samme klasse Mixed 16-19år stilte Martin Våge Sætersdal til sin første Junior Tour og tok en flott 3. plass.

I Brutto klassen for gutter hadde Marius Kleppe en nydelig runde og kjempet seg til en solid 2. plass med sin på par runde, Nicklas Knarvik på 9. plass og Anders White på 16. plass.

I klassen Gutter 16-19år hadde vi Marius Kleppe på 4. plass, Nicklas Knarvik på 13. plass, Marius Martinussen på 15. plass og Anders White på 21. plass.

I Mixed 13-15år klassen kom Niklas Norevik Fjell på 10. plass og Henning Mjøs med et slag bak på 11. plass.

Og i Mixed 9-12år klassen spilte Annabelle Urø Eek veldig bra og har fantastisk utvikling.

Klubben gratulerer!