Sotra Golfklubb

Påmelding til Trener 1 og Ungdomsdriven

Påmeldingsfrist Trener 1 og Ungdomsdriven – fredag 22.mars 2024

INVITASJON TIL TRENER 1-KURS Regionale tilbud – mange muligheter i 2024

Trener 1 er starten for alle som ønsker å påbegynne en trenerutdanning og bli frivillig trener i klubben. For å oppnå mange klubbers mål om en enda bedre ivaretakelse av egne medlemmer, trenger vi flere og bedre trenere på alle nivåer. I fremtidens golfklubb arbeider profesjonelle og frivillige hånd i hånd, og ivaretakelse står sterkt i fokus. Trener 1 kurset har fokus på innlæring og deltakelse.

Påmelding Trener1 (Golfklubben betaler for kurset.)

Ungdomsdriven ( Trener 1+ lederkurs for ungdom)

Ungdomsdriven er et av NGFs satsingsområder og utviklings[1]program for å engasjere ungdom i alderen 15–19 år til en trener og lederfunksjon i klubb. Utviklingsprogrammet består av tre helgesamlinger, to samlinger regionalt (ordinært oppsatte Trener 1 kurs regionalt) og en ekstra samling sentralt, Hafjell med bare ungdommene fra hele landet. (NGF setter opp buss fra Oslo-Hafjell-Oslo for 3 samlingen, dekker kost og losji på Hafjell).

Programmet er satt sammen av Trener 1 og «Lederkurs for ungdom» og har en redusert kursavgift.

Kurset skal forberede deltakerne på trener- og lederverv i ulike deler av klubb og organisasjonsarbeid. Utviklingsprogrammet for ungdom er unikt i golf og norsk idrett for øvrig, og deltagerne vil bli autorisert som Trener 1 i kombinasjon med lederutdanningen «Lederkurs for ungdom».

Påmelding Ungdomsdriven  (Golfklubben betaler for kurset.)

Finn informasjon og tjenester

Logg inn