Sotra Golfklubb

Simulatorer:

Været på banen

Global Junior Tour

En spennende helg, der Julie deltar i sin første Global Junior turnering i Svergie (Lunghusen Golfklubb).
Det er en flott linksbane, der bane er flat og har mange skjulte hindre(konstant vind, vann, bunkre og greener du lett ruller av).

Etter innspill på torsdag, ser vi viktigheten med å ligge i fairway, for å treffe green og kunne 1-2 putte.
Fredag spilte vi runde 1, der vinden økte på og forholdene ble tøffere og tøffere. Julie klarte seg bra, med gode utslag og tok mange gode valg underveis, noe som gjør at en er med i toppen.
De er 3 andre gutter med fra Vestland, der to er fra Sunnfjord (Nikolai og Marcus) og vår egen Sander Vallestad, som spilte en super første runde.

Ønsker alle lykke til i helgen.

Finn informasjon og tjenester

Logg inn