Anne Britt årets ildsjel. Veldig god stemning på årsfesten 2022

Årets fest ble avholdt fredag 4. november på Hjelteryggen og det var høy stemning fra første stund.

Velkomstdrinken var sponset av alle som har fått hole in one i år – tusen takk til alle 14 😊

Det var taler, god mat og drikke, overraskelser, overrekkelser, dans og veldig god stemning.

Årets ildsjel gikk til Anne Britt Fanekrog som i år også har bidratt stort for veldig mange.

Som leder og engasjert i Golf grønn glede stiller hun ukentlig opp på fredagssamlingen, arrangerer turer for deltakerne, hun deltar på NGF sine møter og samlinger.

I tillegg holder Anne Britt golfkurs. Vi i styret er rå imponert av innsatsen Anne Britt legger ned for klubben og for andre. Overrekkelsen er absolutt velfortjent 😊

Tusen takk til Lene, Merethe og Irene som sto for en fantastisk fin og kjekk årsfest 😊