Vellykket Golfskole i uke 25

Startet uken med 18 engasjerte ungdommer med forskjellig bakgrunn fra golf. Noen hadde spilt mye og andre hadde aldri tatt i en golfkølle!

Gjennom hele uken var alle sammen super ivrig og humøret var på topp. Etter litt gjennomgang av golfreglene før lunch kunne vi sette kursen mot storebanen hvor alle sammen fikk prøve seg og da var de bitt av golf basillen, for dette var gøy!!! De ønsket bare å spille mer og mer.”

I bunn og grunn en fantastisk uke og vi er takknemlige for å få delt en så fin uke med så mange flotte golfspillere!
Har sett mange av de på banen allerede nå lørdag – søndag og ser fram til å se de igjen!

Det var 18 som deltok i alderen 8-13 – tre jenter.

De var kjempefornøyd og likte opplegget svært godt. Skryt til Celiann og Preben for fin gjennomføring. Også mat og drikke var godt – og takk til Irene for dette.